DIMECRES 19 de MAIG

APOLO [2] a partir de les 00:15h

CLAVELL MORENET de Papawa / La Troba Kung-Fu



Quan jo n'era petitet
Que festejava i presumia
Espardenya blanca al peu
i mocador a la falsia.

I ara que sóc grandet
que m'he tirat a mala vida
va intentar matar i robar
ofici de cada dia

Adéu clavell morenet
Adéu estrella del dia

Adéu clavell morenet
Adéu estrella del dia

Vaig robar-ne un traginer
que venia de la fira
Vaig robar-li els diners
també la mostra que en duia

Adéu clavell morenet
Adéu estrella del dia

Adéu clavell morenet
Adéu estrella del dia

Quan n'he tingut prou diners
he robat també una nina
L'he robada amb falsedat
Dient-li que m'hi casaria

Adéu clavell morenet
Adéu estrella del dia

Adéu clavell morenet
Adéu estrella del dia

Doncs la justícia em va agafar
i em farà pagar amb ma vida
La justícia em va agafar
i en presó fosca em duia

i Adéu clavell morenet
Adéu estrella del dia

Adéu clavell morenet
Adéu estrella del dia

Adéu clavell morenet
Adéu estrella del dia

Adéu clavell morenet
Adéu estrella del dia

Adéu clavell morenet
Adéu estrella del diaaaaaaa

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada